Over ons

In 2019 is OVI Netwerken begonnen als strategisch (sub)contractor in de inframarkt. Het is onze missie om waarde te creëren voor opdrachtgevers, medewerkers en infrapartners. We doen dit door mensen, kennis en middelen over de gehele procesketen samen te brengen. Operational excellence staat voor OVI Netwerken in het teken van het elimineren van gedoe en herstelkosten. Wij zijn van mening dat we eerst beter moeten nadenken over wat wij gaan doen en hoe we dit gaan bereiken. We moeten stoppen met het eerst doen en achteraf constateren wat er niet goed gegaan is. Het is een van onze doelstellingen om het vertrouwen binnen de gehele infraketen te verbeteren.

We bieden kwaliteit tegen de laagste kosten, en de hoogst mogelijke productiviteit. We staan garant voor opleverbetrouwbaarheid en doorlooptijdverkorting. OVI Netwerken meet en monitort bedrijfsprocessen om efficiency, standaardisatie en kostenbesparingen te realiseren. We leggen ons toe op een goede inrichting van processen en werkinstructies. Hiertoe moet de complexiteit binnen deze processen gereduceerd worden. Ook willen we variabiliteit van interne processen reduceren en deze digitaliseren. Het intensiveren van risicomanagement is eveneens een belangrijke pijler voor de strategie van OVI Netwerken. Hierbij richten we ook op het creëren van meer risk awareness binnen de gehele onderneming.

OVI Netwerken beschikt over (technische) kennis van de gehele inframarkt. We staan bekend als een flexibele organisatie. Bij ons bedrijf heerst een no-nonsens-cultuur, waarbij het onze drive is om bij te dragen aan oplossingen in de inframarkt.  Onze belangrijke kernwaarden en speerpunten zijn: People, Profit en Planet. Dit betekent voor ons onder meer dat medewerkers (en de medewerkers van onze opdrachtgevers) gezamenlijk aan een bestendig economisch product werken. Daarbij houden zij ook oog voor het milieu, door duurzaam te ondernemen. Naast duurzaamheid staan ook betrokkenheid, betrouwbaarheid en eerlijkheid hoog bij ons in het vaandel, evenals een focus op de klant.